ponedjeljak, 23. travnja 2012.

MRVICE S MORA

Malo čudan naziv posta,obzirom da nema morskih motiva , ali je mjesto radnje na moru , a mrvice materijal kojim sam raspolagala kad me prijateljica zadužila da nešto učinim sa starom lampom i stolcem, a dodala je i ogledalo s kutijom za ključeve.
evo popisa mrvica : 1 tuba akrilne bež boje
                               1 žlica craquella ( dno kutijice koju sam sastrugala )
                               1 svijeća,tj lučica
                               1 salveta s različitim motivima cveteka i jedan suncokret
al evo što se ipak može kad s male ruke slože :))))





Nadam se da se i vama bar malo sviđa , a ja sam zaslužila i malo odmora uz kavicu


Pozz, Tanja

Broj komentara: 5:

Ika Verunica kaže...

Aaaa... bravo majstorice, prekrasno sređeno, jako mi se sviđa!!!!
A sviđa mi se i kako uživaš u kavici na Forumu, za one koji neznaju u najlipšem gradu na svitu!!!
ćao.

Tanja kaže...

hvala, i slažem se draga, Zadar je zaista prekrasan, ima predivnu rivu i jedini ima more koje pjeva :)))

Vesna Maric kaže...

Baš je super. I ja volim preuređivati stari namještaj.

Tatjana kaže...

Ma što malo,odlično izgleda i kava je s potpunim pravom zaslužena!

Tanja kaže...

Hvala cure,kavu bi mogle i sa mnom popiti :)))