utorak, 28. veljače 2012.

Printanje slike na rižin papir


Moj prvi tutić za curu, a i sve ostale koje zanima kako isprintati motiv na rižin papir ukoliko na salvetama ili papirima odgovarajući motiv ne možete pronaći. 

Potrebno:
1. Bijeli rižin papir
2. A4 bijeli papir
3: Printer
4. Motiv za printanje( možete printati bilo koji motiv sa inerneta, svog mobitela ili fotoaparata)

Odaberite motiv,ja sam pronašla malog zeku, s obzirom da nam dolazi Uskrs.



Isprintajte na običan A4 papir.


Zatim preko motiva zalijepite bijeli rižin papir, običnim selotejpom.Pazite da ne nagužvate papir ili ne prijeđete granice fotokopirnog papira kako Vam printer nebi nagužvao papir.



Stavite papir ponovo u printer te isprintajte motiv.



Odrežite škarama, odvojite rižin papir, čupkajte, režite i postupajte dalje kao sa salvetom. samo što prilikom ljepljenja rižinog papira stavite salvetno ljepilo i ispod i preko motiva.

Sretno i pozdrav.










Broj komentara: 7:

Ika Verunica kaže...

Upravo saznah za tebe na -MM Design- blogu pa dođoh poviriti i pozdraviti te!!!!!!
Čitamo se....
Ćao.

Hobby Jež kaže...

hvala ,totalni sam početnik u blogerskom svijetu,al valjda ću se snaći.Ti imaš prekrasne blogove i idem odmah malo pročeprkati,pogotovo po onom mljac blogu.pozdrav,i čitamo se

Sani kaže...

krasne fotkice! sretno s blogom! :)

Annav kaže...

A gdje se moze nabaviti rizin papir?

Unknown kaže...

Pozdrav! Zanima me ima li kakve razlike u printerima (laserski ili ink) s kojim se printa i moraju li biti originalne boje? Baš sam naručio na zamjenski toneri prodaja pa me zanima ima li velike razlike!

Jacina carobna kuhinja kaže...

Odlični saveti, i mene zanima da li je bitno koji je štampač u pitanju, tj. da li može na običnom ink štampaču, da li će se boja razlivati?

Hvala na odgovoru :)

Unknown kaže...

Da li ima ikakve šanse da se štampač pokvari?? Čitala sam negde da se pokvari? Hvala!